poco poco aan de slag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke Knol - WaarBenJij.nu poco poco aan de slag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke Knol - WaarBenJij.nu

poco poco aan de slag

Door: mimounenmarieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

04 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

lieve koukleumende mensen, hier een zonnestraal voor jullie uit bonaire.

Inmiddels zijn we weer een week verder en vervelen ons nog steeds niet. We hebben helaas wel te horen gekregen dat de opdracht voor ocw niet doorgaat omdat er enkele rijksdienstinkoopvoorwaarden waren waar we niet mee accoord gingen. Niks aan te doen dus. Maar niet getreurd er is nog genoeg anders te doen.
We hebben deze week twee uur met de secretaris van de skol di musika gebrainstormd. hij is heel ambitieus maar we vragen ons af of hij geheel overziet wat er allemaal bi komt kijken om zulke dromen te verwezelijken. Maar goed we gaan kijken hoe ver we komen. Vanmiddag komen we bij elkaar met ons bestuur en het bestuur van skol di musika. Daarnaast zijn we bezig geweest met het openen van een zakelijke bankrekening. Dat viel nog niet mee, al het papierwerk wat je moest aanleveren oa bankverklaringen en uit nederland en van een lokaal iemand die al een bankrekening nummer bij de bank heeft. Gelukkig hadden we het goed voorbereid, alleen was ons kvk uittreksel ouder dan een half jaar. Nu moeten we daar dus nog langs, met de kans dat ze al vragen naar onze vestigingsvergunning die we nog niet hebben, dus daar gaan we maandag eerst werk van maken.

we hebben deze week een lekker ritme te pakken van smorgens vroeg opstaan en aan de slag en smiddags lekker naar het strand. Toen we een keer terugreden zagen we een hele vlucht flamingo's over onze auto heen vliegen. geweldig mooi om te zien. Ook zijn we bij javier langs geweest die past op een gigantisch groot huis in sabadeco van een vriend van hem. Hij wil er een tijdelijk creatief verzamelgebouw van maken.

Verder hebben we twee uur bij kas di arte gesproken over hun plannen en subsidie aanvragen. misschien kunnen we ook nog het een en ander voor ze doen.

Gisteren zijn we bij de lokale bouwmarkt, kooyman, eens gaan rondkijken wat ze allemaal hebben. Het is best een mooie bouwmarkt.

Vanavond gaan we naar het twintigjarig bestaan van sababa een slagwerkgroep uit rincon.
Morgen weer jamsessie bij kos bon so.

• 04 Februari 2012 - 19:17

Esther :

Oh jongens, wat word ik jaloers van jullie foto's! Het is hier bibber-koud in Maastricht... Heel veel plezier nog!

• 06 Februari 2012 - 13:41

Benjamin:

Fijn lieverds!!!!!! Go 4 it!!!!

• 06 Februari 2012 - 20:28

Dinie:

Ja ja jullie zijn goed bezig hoor.
    Werk zo maar lekker door dan zal het vast goedkomen!Onze Jeroen Gaby en Sem zitten momenteel voor 2 weken op het zonnige Curacao.En wij maar koukleumen hier in Breda.Vannacht -20graden vorst.Brrrrrrrr
    Maar ik heb wel lekker geschaatst vanmiddag , na 30 jaar..................
    Tot de volgende keer maar weer.
    Houdoe

• 08 Februari 2012 - 16:23

Fi:

Hey Dushi en Dushi,
    Klinkt goed! Jullie zijn lekker bezig zo te lezen. Het weer ziet er ook niet verkeerd uit. Als we hier naar buiten kijken zien we sneeuw en ijs, wat een verschil! Jullie in de zon, wij op de schaats. En we genieten allebei!
    Veel liefs xxxxxx