met de aannemer op pad en duiken met gehandicapten - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke Knol - WaarBenJij.nu met de aannemer op pad en duiken met gehandicapten - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke Knol - WaarBenJij.nu

met de aannemer op pad en duiken met gehandicapten

Door: mimounenmarieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

28 Januari 2012 | Nederland, Amsterdam

deze week zijn we eindelijk begonnen met onze eigen porjecten voor plataforma kultural. Vorige week hadden we bestuursvergadering en hebben we alle plannen en actiepunten doorgenomen. Woensdag hadden we een afspraak met raymundo saleh de voorzitter van de muziekschool. hij heeft grote ambitie voor een cultureel centrum op bonaire maar in de tussentijd draait de muziekschool op een laag pitje. veel werk aan de winkel dus.
ook hebben we met beeldend kunstenaar frouwkje smit gesproken zij is actief op curacao en bonaire en we zouden graag een porject samen doen in de vrom van een kweekvijver voor jongeren die muzikant of beeldend kunstenaar willen worden.
Dinsdag zijn we samen met aannemer Edgar bij ons huis gaan kijken. Hij wil graag beginnen met de verbouwing, maar eerst moeten we goede prijsafspraken maken. Hans en Celia kunnen de bouw begeleiden als wij er niet zijn. Zij hebben vaak met Edgar gewerkt. We hebben nu zitten prutsen op een goede bouwtekening. Valt nog niet mee, maar wel erg leuk.
Gisteren hebben we ook iets heel leuks meegemaakt. We hebben onze eerste duik gemaakt samen met gehandicapte kennissen uit nederland die we hier tegenkwamen. Het was voor hun de eerste duik en ze werden steengoed begeleid door desire en ruud van divi dive. Was superleuk om mee te maken. fotos volgen.

• 28 Januari 2012 - 18:22

Dinie:

Leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie toekomstige werkzaamheden.Ik zal duimen!!!!
    En waar hebben jullie de eerste duik gemaakt welke stek bedoel ik.En ben erg benieuwd naar de foto's ervan.
    Bij Duikteam Waalwijk loopt alles op rolletjes!We missen jullie wel hoor!
    Kees en ik hebben een reisje geboekt naar de Azoren samen met de kids en onze Sem gaat ook mee.Ja ja Kees gaat 28 juni met vervroegd pensioen en we zijn ook 40jaar samen.Dus gaan we lekker feesten!!!!Doei doei lieve mensen tot de volgende keer maar weer.