vakantie met Geoffrey en Wilma - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke Knol - WaarBenJij.nu vakantie met Geoffrey en Wilma - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke Knol - WaarBenJij.nu

vakantie met Geoffrey en Wilma

Door: mimounenmarieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

04 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

De afgelopen twee weken zijn Geoffrey en Wilma bij ons op bezoek geweest en hebben we ook min of meer vakantie gehouden.
We hebben lekker op strandjes gelegen, veel gevist, zijn over het eiland gaan touren en hebben lekker gegeten.

Ook is Celia weer terug op Bonaire en hebben we twee keer een lange sessie kunnen houden over de verbouwing.

Met de muziekschool is er ook wat vaart gekomen omdat we twee nieuwe bestuursleden hebben en inmiddels twee bestuursvergaderingen hebben gehad. Tijdens een vergadering hebben we een swot analyse gemaakt, we zijn best tevreden.

Gisteren, zaterdag de 4e maart zijn we naar Klein Bonaire geweest. Dat is altijd erg leuk, met Daniella en tio Ronny. Dan varen we naar de overkant en gaan daar lekker barbequen.

• 05 Maart 2012 - 11:15

Fifi:

Het ziet er weer heel aangenaam uit daar aan de andere kant van de oceaan! Nog last gehad van Wilders, hahaha?

• 05 Maart 2012 - 20:21

Dinie:

Zo zeg wat een leuke foto;s hebben jullie gemaakt van Bonaire. Mijn herinneringen aan vakantie op Bonaire borrelen weer helemaal op. Heerlijk gevoel.
    Verder nog veel succes met de verdere onderhandelingen met de muziekschool.
    Tot de volgende mail maar weer.Houdoe!!!!!!!