nog 1 nachtje op Bonaire - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke Knol - WaarBenJij.nu nog 1 nachtje op Bonaire - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke Knol - WaarBenJij.nu

nog 1 nachtje op Bonaire

Door: mimounenmarieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

09 April 2012 | Nederland, Amsterdam

Het zit er bijna op. Morgen vliegen we weer terug naar Nederland. Het is voorbij gevlogen. De afgelopen week hebben we de laatste dingen gedaan. vergaderd met Skol di Musika en met ons eigen bestuur.
We hebben de dame gesproken die over monumentenzorg gaat, en dat gaat waarschijnlijk een lang verhaal worden. Maar we gaan ervoor.
Ook hebben we de laatste van 51 dozen ingepakt voor het archief.

Gisteren zijn we de berg seru largu op gereden om nog even te genieten van het uitzicht. Fotos bijgevoegd.

Vanmiddag gaan we nog lekker een middagje naar het strand. Morgen laatste afspraken en dan is het zoefff.

• 09 April 2012 - 13:43

Sander:

Dat jullie nog terug willen zeg, haha
    Geniet er nog even van en misschien tot binnenkort!

• 09 April 2012 - 15:29

Fi:

Goede reis en geniet lekker na van de mooie herinneringen. Tot snel! Xxx

• 10 April 2012 - 08:01

Alice Knol:

Lieve Marieke en Mimoun,
    Welkom thuis! 't Is even omschakelen qua temperatuur maar we gaan de goede richting uit. Heel erg leuk dankzij jullie berichtjes een beetje meegereisd te hebben. Bedankt ook voor de zonnige foto's. En nu maar werken aan het verdere verloop. Maar eerst lekker thuiskomen! Lieve groet,
    Alice

• 11 April 2012 - 17:46

Dinie:

He die duikers! Ja ja in Nederland is het wel een beetje kouder om te duiken! En gaan jullie de Nitrox-cursus nog volgen.Het Nitrox theorieboek ligt in Breda bij ons.Ik zal bellen naar jullie......Groetjes en succes met de kou in Nederland!!!!!!