botsing en op de quad - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke Knol - WaarBenJij.nu botsing en op de quad - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke Knol - WaarBenJij.nu

botsing en op de quad

Door: mimounenmarieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

15 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

hoi allemaal,

helaas deze keer ook wat minder goed nieuws, we hebben een aanrijding gehad met onze auto. De rem deed het opeens niet en daardoor reden we tegen een voorligger aan.. we hadden zelf gelukkig niks maar de auto was aardig ingedeukt. Geluk bij een ongeluk was dat we nu een quad moesten huren wat natuurlijk dolle pret was. Inmiddels is de auto weer gemaakt en rijden we er weer in rond met een nieuwe rempomp en radiator.

Zaterdag maakte we nog wat bijzonders mee. We deden mee aan een muziekproject en mimoun moest daarvoor optreden bij een receptie van ontvangst voor minister Spies! En jaja we hebben haar hand geschud en een praatje gemaakt, aardige vrouw..

Maandagmiddag zijn we gaan orienteren bij winkels voor materialen voor ons huis. er zit een geschikte zaak voor ramen en deuren waar we mooie ramen met glazen shutters kunnen kopen. Ook hebben we ons verdiept bij playa trading in groove pines, orange roof paint en etherniete platen voor op het dak.
was erg leuk om te doen.

Met de muziekschool gaan de ontwikkelingen gestaag verder, we hebben twee nieuwe mensen gepolsd voor het bestuur en het oude bestuur is gelukkig wat actiever geworden met de afhandeling van oude papieren met de belastingdienst die nog in orde moeten worden gemaakt. Zometeen gaan we in gesprek met jong Bonaire de buitenschoolse opvang over verdergaande samenwerking.

dat was het weer voor vandaag! groetjes en veel liefs uit Bonaire

• 15 Februari 2012 - 11:57

Sander:

Hee, ik hoop dat jullie geen last aan de botsing hebben overgehouden..
    Het blijft leuk om jullie zo op een afstandje te kunnen volgen en lees de stukjes met plezier!
    Liefs Sander

• 15 Februari 2012 - 12:55

Fi:

Ai wat een pech! Fijn dat jullie ongedeerd zijn. Schrikken hoor, als je rem het opeens niet meer doet. Succes en xxx

• 16 Februari 2012 - 20:43

Dinie:

Goh dat is schrikken geblazen als je rem het niet meer doet!Gelukkig goed afgelopen met jullie en die autodeuk is denk ik wel normaal op Bonaire!Verder wens is jullie veel succes met de muziekschool.Ik zal duimen voor jullie!
    Ik ga nu mijn carnavalskleren opzoeken en samen met Kees lekker carnavallen de komende dagen.
    Tot de volgende keer maar weer.
    Bredase groetjes en Houdoe!!!!!