werk aan de winkel - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke Knol - WaarBenJij.nu werk aan de winkel - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke Knol - WaarBenJij.nu

werk aan de winkel

Door: mimounenmarieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

19 Januari 2012 | Nederland, Amsterdam

hoi allemaal,
Nou we hebben de eerste drie werkdagen erop zitten. We hebben een mooi plan met een uitgebreid financiele onderbouwing gemaakt voor de opvang van BES studerden in Nederland. We hebben wel het idee dat een we een goede kans maken om de pitch te krijgen. Gelukkig krijgen we 1 februari al de uitslag.

Vanavond hebben we bestuursvergadering en morgen zetten we de punten op de i voor het plan.

Hebben jullie allemaal 1 vandaag gezien op 16 januari over de knokkelkoorts op bonaire?

• 19 Januari 2012 - 21:58

Dineke:

Ha M en M
    Wat zijn julllie in die tropenzon samen goed bezig. Heel leuk om daar steeds van de hoogte gebracht te worden. Ik wens jullie veel succes met jullie aanvraag.
    Veel liefs uit een wisselvallig Nederland.
    Dineke

• 20 Januari 2012 - 19:10

Annet:

Op internet alsnog even naar 1 vandaag gekeken. Tja, nare beestjes die muggen. Zoals we hier de rattenbestrijding hebben zo moeten ze daar muggenbestrijding organiseren, dat was ik wel met dhr. KnolS eens.Verstandige man maar wel wat sensatiebelust volgens mij.
    Gewoon oppassen in de schemering en goed smeren. Overdag tegen de zon en ' s avonds tegen het ongedierte.
    Succes! Annet

• 24 Januari 2012 - 14:50

Benjamin:

Hello skattsies,

Lekker werken en muzieken daar onder de zon, fijn hoor. Al duikjes gemaakt en leguanensoep gegeten? Ik ben begonnen met het leren van gitaaraccoordjes riiing raaaang kletter kletter, wou dat ik van die grote handen heb als Miem. Liefs Benjamin