gearriveerd! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke Knol - WaarBenJij.nu gearriveerd! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke Knol - WaarBenJij.nu

gearriveerd!

Door: mimounenmarieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

11 Januari 2012 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal,

We zijn aangekomen, gisterenavond, na een heel voorspoedige reis. En het huisje is helemaal geweldig. Was toch spannend om te zien wat je aantreft, maar het overtrof onze verwachtingen. De koffie stond klaar en er lag brood en kaas en eieren in de koelkast. Dat zijn net de dingen die het af maken.

Ook is het best rolstoelvriendelijk met alleen een drempel bij de voordeur.

We zitten nu op de porch, met een heerlijk briesje en een opkomende zon. We hebben de koffers al uitgepakt en het huisje een beetje verkend.

Gisteren zijn Hans en Celia ons op komen halen van de airport met onze nieuwe bolide. Het is echt een gave auto, helemaal retro met een oranje streep aan de zijkant. Foto's volgen nog. Kortom alles prima hier, gaan zo een boodschapje doen en daarna zien we wel.

• 11 Januari 2012 - 12:02

Dinie :

Hoi M en M,
    Ja ja het avontuur gaat beginnen!
    Heel veel succes en ik kan niet wachten op jullie foto's van de bolide.
    Hoe zit het ook weer met het tijdverschil?
    Veel groetjes uit het koude Breda.

• 11 Januari 2012 - 13:05

Chrisje:

Hoi Marieke en Mimoun!
    Wat leuk dat jullie er dan nu ook echt zitten. Ik houd de blog in de gaten!

liefs,
    Chrisje

• 11 Januari 2012 - 16:23

Marieke:

ja ik zal ook snel fotos van de auto posten, en het tijdsverschil is 5 uur later.

• 11 Januari 2012 - 21:23

Fiona:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Geniet ervan en hou ons op de hoogte zodat we een beetje kunnen meegenieten! X

• 12 Januari 2012 - 11:49

Alice Knol:

Leuk om foto's van jullie afscheidsfeestje te zien, nice friends.
    En wat een gaaf huisje. Het ziet er helemaal top uit, ook jij in die luie stoel, Mimoen. En nu maar acclimatiseren....

regenachtige groet, alice

• 12 Januari 2012 - 19:47

Henk Knol:

Geweldig, dat jullie zo mooi gearriveerd zijn! Jullie huis ziet er fantastisch uit en de plek is jaloersmakend. Ik ben blij dat ik eindelijk familie in de (sub)tropen heb en ik kom zeker een keer op bezoek; het liefst samen met Mariska.
    Hartelijke groet van oom Henk.

• 13 Januari 2012 - 11:47

Marianne:

Dat huis ziet er veel te relaxed uit! En Mimoun hangt in die stoel alsof jullie op vakantie zijn.... Jaloers!!! Jullie zijn net op tijd vertrokken uit NL voor de vorst. Genier ervan en ik hoop dat jullie projecten daar goed gaan lopen. X Marianne