nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Marieke Knol - WaarBenJij.nu nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Marieke Knol - WaarBenJij.nu

nog 1 nachtje slapen

Door: mimounenmarieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

09 Januari 2012 | Nederland, Dordrecht

Morgen is het zover, dan stappen we in het vliegtuig. Vandaag de ijskast en vriezer ontdooit en alle spullen naar mimouns moeder gebracht. Ook mijn autootje bij de garage te koop gezet, die is toch aan het einde van zijn latijn. Toch wel een afscheid..
We zijn er helemaal klaar voor. Het mag beginnen nu! Bonaire here we come.

Oh ja net hebben we (onze overbuurman op Bonaire) Hans op de skype gehad die een auto voor ons heeft gekocht. Was nog een heel gedoe met de verzekering en de belasting, maar hij rijdt. Hij heeft zelfs airco. En dat voor een auto uit 98!
Voor degenen die trouwens nieuwsgierig zijn naar ons huisje, dan kan je een kijkje nemen op www.alegriabonaire.com

dat was 'm voor vandaag.

• 09 Januari 2012 - 21:35

Annet:

lieve Marieke en Mimoun,
    Goede reis gewenst en heel leuk dat jullie het thuisfront via deze site op de hoogte houden van jullie belevenissen. Die auto zal wel een mooi retro-modelletje zijn. Ben benieuwd of de airco het ook echt doet, of dat dat gewoon raampjes open betekent.

Ik volg jullie!
    Dikke zoen,
    annet

• 09 Januari 2012 - 22:12

Dinie Theuns:

Ja ja lieve Marieke en Mimoun nu gaat het avontuur beginnen!
    A.s. zondag is het weer duiken.Ik zal alle leden heel veel groetjes doen van jullie.Alvast succes met het Bonaire-autootje!Je weet maar nooit!!!
    Spannend allemaal hoor.
    Liefs Dinie en Kees

• 10 Januari 2012 - 18:31

Alice Knol:

lieve marieke en mimoun,

een heel voorspoedige reis gewenst!
    heerlijk dat het nu gaat beginnen.
    veel inspiratie op bonaire en sta maar open voor alles wat zich aandient.
    wie weet hoeveel mogelijkheden zich voordoen.
    jullie blijven in onze gedachten en we houden contact.

liefs, alice en tineke