verbrand - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke Knol - WaarBenJij.nu verbrand - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke Knol - WaarBenJij.nu

verbrand

Door: mimounenmarieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

14 Januari 2012 | Nederland, Amsterdam

hoi allemaal,
het is nu zaterdag en we hebben inmiddels een paar heerlijke dagen achter de rug. Marieke is al behoorlijk verbrand, terwijl we weten hoe fel de zon kan zijn is het toch nog gebeurd..
WE zijn bij Hans en Celia geweest die ons hebben ingeschakeld voor een mogelijke opdracht voor het ministerie van ocw. Een aanbesteding voor de opvang van de studenten van de BES eilanden die in nederland gaan studeren. Volgende week gaan we in drie ochtenden een plan in elkaar zetten om de opdracht hopelijk binnen te halen.
Dan gaat het werken dus beginnen. Verder vertelde Hans dat er wel vier bonaireaanse mensen zijn geweest die vroengen of ze ons huis konden huren. Ongelofelijk dat mensen daarin willen wonen. We gaan volgende week wel een offerte opvragen voor het opknappen van het huisje.
Onze auto rijdt nog steeds. Ik heb wat fotos toegevoegd.

• 14 Januari 2012 - 13:31

Wouter Sterk:

Jaloers - Geniet ervan en succes met het binnenhalen van de opdracht!
    Wouter

• 16 Januari 2012 - 21:29

Dinie:

Ja ja lekker verbrand.Heerlijk! Ben gewoon een beetje jaloers op jullie.
    En wat een toffe auto zeg. En nu maar hopen dat ie blijft rije.......
    Verder heeft Kees het boek van NITROX binnen voor jullie. Willen we dit opsturen? Ik hoor het wel.
    Succes verder met de opdracht voor het ministerie van ocw. Ik zal duimen!
    Liefs Dinie