latei en bbq - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Marieke Knol - WaarBenJij.nu latei en bbq - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Marieke Knol - WaarBenJij.nu

latei en bbq

Door: marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

17 Februari 2013 | Bonaire, Bonaire

hoi allemaal,

alweer een week verder! inmiddels is de muur van de omheining bijna klaar, is de poort van de woonkamer naar de keuken verbreed en is er een latei boven gestort.
We hebben een week moeten wachten op de zinken dakplaten, waardoor we niet verder konden met het dak. Maar dat gaf niks want er was genoeg te doen.
Ook het cement is schaars, we kunnen twee zakken per dag kopen.
De jongens hebben alle houten dakplaten in de grondverf gezet en een mooi randje aan de balken gefreesd.
Zaterdag zijn we lekker gaan bbqen op de boulevard. ff chillen met die billen op de antillen.
Kortom so far so good, het vordert gestaag!

• 17 Februari 2013 - 15:01

Mam:

Lieve Marieke en Mimoun

Leuke foto's!
    Spannende week zal het worden als ze met het dak gaan beginnen.
    De muur is mooi geworden zo en stevig met die pilaren.
    Leuk idee om dat allemaal - toch op redelijk korte termijn - van heel dichtbij te gaan zien!
    Je hoort het, ik ben al bijna overstag.....

Veel liefs en genieten en succes....
    Mam

• 17 Februari 2013 - 19:26

Fi:

Wel straks de Bonairiaanse vlag op het dak als het hoogste punt is bereikt hè?!
    Succes en geniet-ze, F&G

• 18 Februari 2013 - 00:59

Petra Van Loon:

Hoi allebei,

Wat veel mensen bij jullie over de vloer. Ik herken de gezelligheid. Wat wordt het mooi.
    Twee zakken cement, dat kun je hier toch niet geloven.
    Ik geniet van jullie, de verbouwing van jullie huisje is een hoogtepunt wat je nooit meer vergeet.

Geniet er maar van.

Heel veel liefs,
    Petra.

• 18 Februari 2013 - 21:08

Dinie Theuns:

Hoi Marie en Miem (hi hi),

Wat gaat het nu snel met de verbouwing van jullie droomhuisje!
    En inderdaad als het dak helemaal klaar is dan moet zeker de VLAG erop!!
    Verder kan ik voorlopig niet meer reageren op jullie mails, daar wij binnenkort vertrekken naar
    Costa Rica en Panama met Ad en Christien.
    Jullie gewoon zo doorgaan, dan komt het allemaal goed!!!!